3ds Max 2010. Biblia

Wydawnictwo:
Data publikacji:
2010-05-24
Język:
polski
Liczba stron:
1496
ISBN:
9788324625826

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Poznaj środowisko pracy! Wykorzystaj nowe możliwości!Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. '3ds Max 2010. Biblia' to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

Zapoznanie z interfejsem użytkownikaPrzygotowanie środowiska pracyWykorzystanie obiektów podstawowychStosowanie warstwSposoby przekształcania obiektówPraca z wieloma obiektamiPodstawy modelowaniaWykorzystywanie materiałówTechniki oświetlania scenyUżywanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu GraphitePraca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSoundPodstawy animacjiAnimowanie dwunogów, tkanin i włosówWykorzystanie języka MAXScript Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: