15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Wydawnictwo:
Data publikacji:
Język:
polski
Liczba stron:
208
ISBN:
9788328328365

Lista linków

Tylko zalogowani użytkownicy mają dostęp do linków.

Zaloguj sięZałóż konto
Legimi PL
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!Z tej książki dowiesz się:Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”.Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy?Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności?Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu?Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.Kevin Kruse jest autorem kilku bestsellerów „New York Timesa”. Jest również przedsiębiorcą, który zaznał smaku szaleńczej pogoni za amerykańskim marzeniem, przeżył bankructwo, aż w końcu stał się ultraproduktywnym, świetnie zarabiającym założycielem wielu firm, wycenianych na miliony dolarów. Regularnie pisze do „Forbesa” i „Huffington Post”. Często wygłasza referaty na różnego rodzaju konferencjach na całym świecie. Mieszka w Pensylwanii. Ma trójkę dzieci.Odzyskaj swoje bezcenne minuty!

Książki które Cię zainteresują:

Nasi użytkownicy czytali również: